Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmarcus" data-source="post: 1026180" data-attributes="member: 82708"><p>Haha har du en tråkig måndagskväll Jesper?</p><p></p><p>Själv skulle jag lätt börja med Julius och Björn. Tror det inte är någon annan här på forumet som har lika roligt som dem två tillsammans när dem åker skidor.</p><p>Annars skulle det vara trevligt att ta en åktur på la_grave och PNyberg då dem båda verkar ha väldigt bra koll på saker och ting. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmarcus, post: 1026180, member: 82708"] Haha har du en tråkig måndagskväll Jesper? Själv skulle jag lätt börja med Julius och Björn. Tror det inte är någon annan här på forumet som har lika roligt som dem två tillsammans när dem åker skidor. Annars skulle det vara trevligt att ta en åktur på la_grave och PNyberg då dem båda verkar ha väldigt bra koll på saker och ting. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp