Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1026242" data-attributes="member: 83225"><p>Intressant frågeställning och det finns ju många olika, beroende på syfte så att säga. </p><p></p><p>Reine - vore ju en inte helt tråkig idé. Det skulle vara sjukt kul att se på nära håll hur hårt och fort han faktiskt åker på platser där man själv får anstränga sig som en idiot för att ens ta sig ner levande. </p><p></p><p>MnO - skulle ju kunna vara en häftig upplevelse för att uppnå någon form av prylnördsnirvana. Risken finns bara att jag blir totalt knäckt av att inte kunna bidra tillräckligt</p><p></p><p>Jibberisch - Herrejösses vilken upplevelse det skulle kunna vara. </p><p></p><p>la_grave - Vem vill inte se på riktigt hur vår hjälte straightlinear hela La Meije från topp till dal?</p><p></p><p>Och ja självklart vore det riktigt coolt att få åka runt en dag i Åre med Centralbyråkraten, sen lär man ju iaf hitta ordentligt där <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1026242, member: 83225"] Intressant frågeställning och det finns ju många olika, beroende på syfte så att säga. Reine - vore ju en inte helt tråkig idé. Det skulle vara sjukt kul att se på nära håll hur hårt och fort han faktiskt åker på platser där man själv får anstränga sig som en idiot för att ens ta sig ner levande. MnO - skulle ju kunna vara en häftig upplevelse för att uppnå någon form av prylnördsnirvana. Risken finns bara att jag blir totalt knäckt av att inte kunna bidra tillräckligt Jibberisch - Herrejösses vilken upplevelse det skulle kunna vara. la_grave - Vem vill inte se på riktigt hur vår hjälte straightlinear hela La Meije från topp till dal? Och ja självklart vore det riktigt coolt att få åka runt en dag i Åre med Centralbyråkraten, sen lär man ju iaf hitta ordentligt där :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp