Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1026247" data-attributes="member: 33485"><p>Har åkt med några stycken av de som listas, alla är förträffliga människor som är trevliga att umgås och åka med.</p><p></p><p>Med det sagt hade jag valt PNyberg, helt enkelt för att vi alltid har roligt på berget, av berget, vet vart vi har varandra och han är en extremt bra vän. Dessutom kommer vi väldigt bra överens. (lots of homo)</p><p></p><p></p><p></p><p>Dåligt med guiness nu för tiden, förirrat mig djupt i porterns värld, bacon finns alltid <3</p><p></p><p>Hedda; gillar du inte öl?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1026247, member: 33485"] Har åkt med några stycken av de som listas, alla är förträffliga människor som är trevliga att umgås och åka med. Med det sagt hade jag valt PNyberg, helt enkelt för att vi alltid har roligt på berget, av berget, vet vart vi har varandra och han är en extremt bra vän. Dessutom kommer vi väldigt bra överens. (lots of homo) Dåligt med guiness nu för tiden, förirrat mig djupt i porterns värld, bacon finns alltid <3 Hedda; gillar du inte öl? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp