Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1026271" data-attributes="member: 54815"><p>Enligt mina erfarenheter är det i princip utan undantag trevliga människor av de mer eller mindre erkända Freeride-profilerna. Därför så skulle jag vilja ha en skiddag med la_grave. Gärna i just La Grave. Förhoppningsvis är han mycket trevligare än jag tror att han är och verkar vara på internet. Är inte det får jag väl satsa på att köra skiten ur honom istället.</p><p></p><p>Förutom det vore det ju kul att åka med dem som jag inte hunnit åka med än. Typ Jarle, Lee-nus, Hedda, Carled osv. Känns som garanterat bra stämmning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1026271, member: 54815"] Enligt mina erfarenheter är det i princip utan undantag trevliga människor av de mer eller mindre erkända Freeride-profilerna. Därför så skulle jag vilja ha en skiddag med la_grave. Gärna i just La Grave. Förhoppningsvis är han mycket trevligare än jag tror att han är och verkar vara på internet. Är inte det får jag väl satsa på att köra skiten ur honom istället. Förutom det vore det ju kul att åka med dem som jag inte hunnit åka med än. Typ Jarle, Lee-nus, Hedda, Carled osv. Känns som garanterat bra stämmning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp