Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1026324" data-attributes="member: 33485"><p>Då skulle jag vilja påstå att det är kontextberoende. En dag med Centralbyråkraten skulle troligtvis vara riktigt givande tror jag, om jag nu har kunskap nog att förstå vad han pratar om. Prylnörderi med MnO på näst intill atomär nivå skulle vara riktigt kul. Att bli guidad runt Hemavan av Corin, Val T av dig, Åre av Utter osv skulle säkerligen ge en riktigt bra skiddag, likaså en slaskig parkdag med Natorn (detta skulle vara lärorikt). Jibbersich tror jag att jag hade haft en jäkligt rolig dag med.</p><p></p><p>Reines åkning hade vart mäktigt att få uppleva från första parkett. Likaså Fransson, jonsbert, Sverre, Niklas karlström, Adam Falk osv (många proffs som har profiler här på sidan)</p><p>En teknikdag med Mattias Hargin hade varit jäkligt kul det med.</p><p></p><p>la_grave hade vart spännande att se vad det är för filur, frågan är om jag har bollar stora nog att köra dödsåkning i La grave med den mannen...</p><p></p><p>Hur ska jag kunna välja en? Jag behöver premisser! Plats, snöförhållanden osv.</p><p></p><p>Per, du har alldeles rätt, ser ut som att jag åker ner en vända i januari, hur ser det ut för dig då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1026324, member: 33485"] Då skulle jag vilja påstå att det är kontextberoende. En dag med Centralbyråkraten skulle troligtvis vara riktigt givande tror jag, om jag nu har kunskap nog att förstå vad han pratar om. Prylnörderi med MnO på näst intill atomär nivå skulle vara riktigt kul. Att bli guidad runt Hemavan av Corin, Val T av dig, Åre av Utter osv skulle säkerligen ge en riktigt bra skiddag, likaså en slaskig parkdag med Natorn (detta skulle vara lärorikt). Jibbersich tror jag att jag hade haft en jäkligt rolig dag med. Reines åkning hade vart mäktigt att få uppleva från första parkett. Likaså Fransson, jonsbert, Sverre, Niklas karlström, Adam Falk osv (många proffs som har profiler här på sidan) En teknikdag med Mattias Hargin hade varit jäkligt kul det med. la_grave hade vart spännande att se vad det är för filur, frågan är om jag har bollar stora nog att köra dödsåkning i La grave med den mannen... Hur ska jag kunna välja en? Jag behöver premisser! Plats, snöförhållanden osv. Per, du har alldeles rätt, ser ut som att jag åker ner en vända i januari, hur ser det ut för dig då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp