Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1026385" data-attributes="member: 45951"><p>Förbannat kul att folk vill åka skidor med en. För att bekräfta Bud66's håserier vill jag påpeka att jag åker skidor som en ninja ungefär. En halt ninja. En halt och mullig ninja.</p><p></p><p>Jag anser det vara omöjligt att välja vem jag skulle vilja åka med. Skulle ha en fantastisk dag på berget med väldigt många av de som anses vara "freerideprofiler" enligt trådskaparen. Många andra också. Trådskaparen själv tillexempel. Jag och Ellekari brukar ha kul på berg. Och min gamle vapendragare Monsharen. Bud66 självklart, vore kul att ta reda på om skidorna är där munnen är! =)</p><p></p><p>För att nämna någon som inte finns på trådskaparens lista, får jag väl slänga upp "Glisseur". Vore schysst med lite gratis heli....har hört att han kan hooka upp det. En gång om året.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1026385, member: 45951"] Förbannat kul att folk vill åka skidor med en. För att bekräfta Bud66's håserier vill jag påpeka att jag åker skidor som en ninja ungefär. En halt ninja. En halt och mullig ninja. Jag anser det vara omöjligt att välja vem jag skulle vilja åka med. Skulle ha en fantastisk dag på berget med väldigt många av de som anses vara "freerideprofiler" enligt trådskaparen. Många andra också. Trådskaparen själv tillexempel. Jag och Ellekari brukar ha kul på berg. Och min gamle vapendragare Monsharen. Bud66 självklart, vore kul att ta reda på om skidorna är där munnen är! =) För att nämna någon som inte finns på trådskaparens lista, får jag väl slänga upp "Glisseur". Vore schysst med lite gratis heli....har hört att han kan hooka upp det. En gång om året. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp