Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 1026759" data-attributes="member: 136103"><p>Haha jag är ju så fruktansvärt oskön så förväntar mig inte många omnämnanden. Var inte bättre på pizzaaugust tiderna heller då jag var typ 12-15, "gangsta" och pinsam. Japp, bröt mot reglerna! Men det är en ära att nämnas med sådana stora namn. En höjdpunkt i mitt liv var när thom8 nämnde mig i intervjun som gjordes med honom. Det var stort! </p><p></p><p>Nator har faktiskt sovit över hos mig, det var mäktigt och inte så äckligt som det låter. Han hade eget rum och en söt mopedmustasch. </p><p></p><p>Felix hade varit skoj att stöta på. Enligt instagram gillar han katter och skejtar. Hur det är med skidåkningen vet jag inte faktiskt. Han gick från att vara en av de som skrev mest till att zona ut helt. </p><p></p><p>Slänger in Marer the second guitarer i mixen också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 1026759, member: 136103"] Haha jag är ju så fruktansvärt oskön så förväntar mig inte många omnämnanden. Var inte bättre på pizzaaugust tiderna heller då jag var typ 12-15, "gangsta" och pinsam. Japp, bröt mot reglerna! Men det är en ära att nämnas med sådana stora namn. En höjdpunkt i mitt liv var när thom8 nämnde mig i intervjun som gjordes med honom. Det var stort! Nator har faktiskt sovit över hos mig, det var mäktigt och inte så äckligt som det låter. Han hade eget rum och en söt mopedmustasch. Felix hade varit skoj att stöta på. Enligt instagram gillar han katter och skejtar. Hur det är med skidåkningen vet jag inte faktiskt. Han gick från att vara en av de som skrev mest till att zona ut helt. Slänger in Marer the second guitarer i mixen också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Vem vill du åka skidor med?
Tillbaka
Topp