Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vemdalen 9/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 477223" data-attributes="member: 47499"><p>Jag sticker upp en sväng under morgondagen, lördag alltså. Jag vet inte om jag tvingas åka själv eftersom att det är forum på skalet och mina vänner med pengar lär ligga bakfulla. Men wtf liksom det skulle ju vara trevlig att stå på lite snö. Jag åkte ju trotsallt inget förra året och fick ett otroligt jävla sug efter skidåkning nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 477223, member: 47499"] Jag sticker upp en sväng under morgondagen, lördag alltså. Jag vet inte om jag tvingas åka själv eftersom att det är forum på skalet och mina vänner med pengar lär ligga bakfulla. Men wtf liksom det skulle ju vara trevlig att stå på lite snö. Jag åkte ju trotsallt inget förra året och fick ett otroligt jävla sug efter skidåkning nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vemdalen 9/11
Tillbaka
Topp