Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen eller Trysil vecka 15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1273207" data-attributes="member: 175247"><p>[USER=29440]@RWD[/USER] , ser nu att Röldal efter den 10/4 bara har öppet på helgerna tyvärr. De har bara öppet i veckorna när det är norska skollov. Synd för det är ett jättefint skidområde.</p><p></p><p>Ramundberget ser ”stort” ut på pistkartan, men är väldigt litet när man är där, Tänndalen är större och Funäsberget har bättre pistnerfarter.</p><p>Snön är bäst i Ramundberget som har sagts här på flera håll.</p><p>Det där med ski-in/ski-out hade inte jag inte fäst någon vikt vid. Ni är ju duktiga skidåkare och jag kan inte tänka mig att ni vill åka i Ramundberget sju dagar i streck. Vi bytte skidområde varje dag för att få omväxling.</p><p>Sen har jag hört ([USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER]) att Tännäskröket ska ha bra åkning, jag provade aldrig det. Ingår också i liftkortet.</p><p></p><p>Men om ni utgår från Gbg så är det ju Norge som är närmast, och det är där som fallhöjderna och bergen finns (förutom Åre).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1273207, member: 175247"] [USER=29440]@RWD[/USER] , ser nu att Röldal efter den 10/4 bara har öppet på helgerna tyvärr. De har bara öppet i veckorna när det är norska skollov. Synd för det är ett jättefint skidområde. Ramundberget ser ”stort” ut på pistkartan, men är väldigt litet när man är där, Tänndalen är större och Funäsberget har bättre pistnerfarter. Snön är bäst i Ramundberget som har sagts här på flera håll. Det där med ski-in/ski-out hade inte jag inte fäst någon vikt vid. Ni är ju duktiga skidåkare och jag kan inte tänka mig att ni vill åka i Ramundberget sju dagar i streck. Vi bytte skidområde varje dag för att få omväxling. Sen har jag hört ([USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER]) att Tännäskröket ska ha bra åkning, jag provade aldrig det. Ingår också i liftkortet. Men om ni utgår från Gbg så är det ju Norge som är närmast, och det är där som fallhöjderna och bergen finns (förutom Åre). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen eller Trysil vecka 15
Tillbaka
Topp