Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen får nytt skidområde för 2 miljarder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 987873" data-attributes="member: 48303"><p>Ja alltså jag mätte med skotern från Sibylla för jag antar att liften måste gå därifrån någonstans, till toppen av parkliften i Björnrike var det ca. 8km...</p><p>Men då kanske man skulle kunna dra ut en transportsträcka från nedre blåbär ut mot vargen, sen en transport lift därifrån upp till toppen ovanför Varggransstugan, ca 2km lift kanske, sen kanske det funkar med en transportsträcka därifrån ner till dalen nedaför parkliften. Därifrån måste man ju ha en lift till upp till hotellet i Björnrike då. </p><p>Däremot från björnrike till Vemdalen räcker det nog med en lift upp till Varggransstugan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 987873, member: 48303"] Ja alltså jag mätte med skotern från Sibylla för jag antar att liften måste gå därifrån någonstans, till toppen av parkliften i Björnrike var det ca. 8km... Men då kanske man skulle kunna dra ut en transportsträcka från nedre blåbär ut mot vargen, sen en transport lift därifrån upp till toppen ovanför Varggransstugan, ca 2km lift kanske, sen kanske det funkar med en transportsträcka därifrån ner till dalen nedaför parkliften. Därifrån måste man ju ha en lift till upp till hotellet i Björnrike då. Däremot från björnrike till Vemdalen räcker det nog med en lift upp till Varggransstugan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen får nytt skidområde för 2 miljarder!
Tillbaka
Topp