vemdalen i helgen 15/12

• Trådstartare Trådstartare marrQs
  • Start datum Start datum
M

marrQs

Guest
vemdalen i helgen 15/12
Hej jag heter marcus och jag är supermegataggad på att åka puder! jag gissar på att det finns i vemdalen/klövsjö.. mina polare bangar ur på att åka dit i helgen verkar det som och då har jag inte råd eller lust att åka de suger ju lite att åka själv dit.

så om några snälla brädåkare är sugna på att hänga med mig vore det ett sätt att få åka puder billigt! jag lånar farsans bil och jag tänkte hyra en säng på stf i vemdalen för 200 spänn. äta tonfisk och bröd ungefär.

jag åker från västerås 05.00 på lördag morgon.

är detta en skum grej att fråga så säg till för jag tycker det verkar smart och kul!!

vemdalen i helgen 15/12
kan säga att vemdalen är inte det bästa stället för puder nu, va där för 2 helger sen å åkte lite puder men nu e nog allt uppåkt, och det har ju inte snöa någe mer... men de finns nog puder kvar för er.. men om ni villl ha den riktiga pudern ska ni åka till kittelfjäll, där är snödjupet på 95 cm just nu å ganska orört, men de e långt dit... åre har oxå bra puder möjligheter men lycka till me pudersökandet :)
piiiiiz/ashtray

vemdalen i helgen 15/12
kul för där har jag jobbat 3 säsonger å jag gillar inte dem å dem gillar inte mig åså är jag skyldig dem lite pengar! =) men kanske drar dit ändå då!

vemdalen i helgen 15/12
iofs står det 65 cm på deras sida och 0 på snörapporten, liften öppnar 22:a.. men tack för tipset ;)

vemdalen i helgen 15/12
alla polare dar sig ut så nu e ja själv. det är för jävligt helt enkelt. vart fan är åkarandan egentligen?

snyft..

Tillbaka
Topp