Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen öppnar för säsongen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 981521" data-attributes="member: 47499"><p>Klövsjö öppnar en lift och en backe, dom har fler.. Vemdalen öppnar på onsdag en släplift och en väldigt medoiker backe för att på fredag öppna en expresslift och en blå backe. Även där finns det fler backar att åka i.. Björnrike åker jag aldrig i men jag har för mig att dom liftarna som öppnar där bjuder på ännu mindre inspirerande åkning. Klövsjö med storslalombacken är helt klart det bästa alternativet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 981521, member: 47499"] Klövsjö öppnar en lift och en backe, dom har fler.. Vemdalen öppnar på onsdag en släplift och en väldigt medoiker backe för att på fredag öppna en expresslift och en blå backe. Även där finns det fler backar att åka i.. Björnrike åker jag aldrig i men jag har för mig att dom liftarna som öppnar där bjuder på ännu mindre inspirerande åkning. Klövsjö med storslalombacken är helt klart det bästa alternativet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen öppnar för säsongen!
Tillbaka
Topp