Vemdalen park?

patriknorling

Ny medlem
Vemdalen park?
Hej ska upp till vemdalen på sportlovet och jag ska bo i vemdalsskalet men nu undrar jag om parken ligger i vemdalsskalet eller i björnriket. kollade på deras hemsida och då såg det ut att vara en park där jag bor

btw: någon som vet hur parken är? är det sköna rails och boxar? och hopp
också om nån kanske har nån film eller bilder därifrån:)

Senast ändrad:
Vemdalen park?
skalet. helt ok park. vet inte om dem fått upp nån i björnrike än.

Senast ändrad:
Vemdalen park?
vemdalsskalet det jag vet från helgen jag var där sist- två mindre hopp längst upp där det är flackt. Sen en smal box/rail + en box/rail rainbow, sen ett corner/vanligt hopp hyfsad storlek sen två lite större bigjump som avslutning

Vemdalen park?
Ingen park i Björnrike? Någon som vet? De brukar ha en bra park ju! Någon som ska åka i B-rike i påsk? (helt off topic, jag vet :P)

Vemdalen park?
Var i Björnrike för 2 veckor sen. Då fanns det 5 st hopp varav 3st rätt så stora, någon rainbow och en box. Men det såg ut att vara mer på gång.

Vemdalen park?
Börnrike hade en liten park när jag va där för 3 veckor sen men dom höll på o bygga upp den stora så den lär va klar nu, och den såg ut att bli rätt nice. men vemdalen där emot va ganska värdelöst på parkfronten, 2 små hopp med korta stenhårda landnignar o sen 2 lite större som va rätt nice, ska upp igen nu på sportlovet så man får hoppas att dom har hunnit fixa upp lite mer=) nån som vet nåt om skalets park?

Vemdalen park?
Vemdalens park är riktigt skön, va där igår och hoppen är sköna även om cornerhoppet och det sista är lite skumt shapade, kan även tilläga att det finns lite små hopp och ett plaströr också.

Vemdalen park?
båda ställen har park, Vemdalsskalets park är det först 2 röda hopp, sen 2 rails sen 2 rails till, sen lite längre ner är det 2 svarta step-down.

i björnrike är det först 3 svarta sen 2 röda med rails vid sidan av hoppen.

Vemdalen park?
Jag kom precis hem från Vemdalen.
Finns 3 röda hopp, två svarta (ett väldigt brant och ett lite flackare) och två gröna. Sen fanns det nån liten lekpark tror jag, men den körde jag aldrig.
4 rails finns det, två raka, en rainbow och en step-down. Alla ungefär lika breda, runt en decimeter eller lite mer.

Det är typ det som finns, inte så jättemycket men den preppas varje dag, så den är i grymt skick. Tyckte den var riktigt skön faktiskt.

Parken funkar om du är där några dagar, men ska du stanna längre så tror jag att du kommer bli lite trött på den.

Vemdalen park?
Björnrikes park var helt ok, inga cornes och så, men helt ok om man inte är så avancerad. schyssta landningar och sen är linjerna bra så att man får ett flow i åkningen!

Tillbaka
Topp