Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen suger!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 1924" data-attributes="member: 9655"><p>Ja inte kan man jämföra Vemdalen med Alperna. Men jag fattar inte denna smutskastning just på vemdalsfjällen, är ju ganska bra för att ligga i Sverige på den breddgraden. Finns många ställen i Sverige som är flera hundra gånger sämre, och inte ligger de så mycket längre söderut heller. Själv har jag nära till backarna i Vemdalen och åker där så ofta jag kan, och jag tycker dem duger bra för att stilla abstinensen. Jag känner förstås backarna rätt bra och vet om de bästa ställena och jag vet oxå de sämsta. Jag har ungefär 4 skiddagar per vecka och skulle bli tokig om jag inte fick åka den mängd jag vill och skulle jag åka till Alperna varje gång jag ska åka skidor så skulle inte jag ha råd ens med nudlar till mat. Därför tackar jag vemdalsfjällen. Bor man däremot i Stockholm, Göteborg eller nåt sånt förstår jag att man hellre åker utomlands för det är oftast billigare än svensk fjällsemester.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 1924, member: 9655"] Ja inte kan man jämföra Vemdalen med Alperna. Men jag fattar inte denna smutskastning just på vemdalsfjällen, är ju ganska bra för att ligga i Sverige på den breddgraden. Finns många ställen i Sverige som är flera hundra gånger sämre, och inte ligger de så mycket längre söderut heller. Själv har jag nära till backarna i Vemdalen och åker där så ofta jag kan, och jag tycker dem duger bra för att stilla abstinensen. Jag känner förstås backarna rätt bra och vet om de bästa ställena och jag vet oxå de sämsta. Jag har ungefär 4 skiddagar per vecka och skulle bli tokig om jag inte fick åka den mängd jag vill och skulle jag åka till Alperna varje gång jag ska åka skidor så skulle inte jag ha råd ens med nudlar till mat. Därför tackar jag vemdalsfjällen. Bor man däremot i Stockholm, Göteborg eller nåt sånt förstår jag att man hellre åker utomlands för det är oftast billigare än svensk fjällsemester. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen suger!!
Tillbaka
Topp