Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen suger!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1946" data-attributes="member: 10565"><p>Carle>> Du jag har som du tillbringat 10 säsonger i vemdalen från 6 åring till 16 åring. Ja det första 7 åren var man väll inte så mycket där för att hitta dom fetasten åken. MEn förra säsongen på sportlovet då hitatde jag och min polare grejer.... Vi letade som fan och dom fanns där... Fan häller att jag säger till er vart dom finns för då blir dom uppåkta. </p><p></p><p>*Glennsingen*>> JAg förstår dig precise bara man letar hittar man det man söker... Ravinen är brant som inihälvte men ofta uppåkt av oss freak... dasränna är rikitigt bra om det är mycket snö inte bra under julovet jag har erfarenhet. Men jag säger inte var dessa åk ligger... På skalsberget när det fallit 35 cm snö förra sporlovet fan va vi pumpade puder bena var helt slute och hur många gånger höll man inte på att köra in i träden men det är skoj... min snowboard polare fick vi börja kalla buchmaster för han erövrade vemdalens skogar med ett sån otroligt mod och säkerhet... inte för att jag gilalr snowboardåkare jävla töntar faktiskt... jag komemr nog upp till skalet i år igen för att jibba mer en vanligt och jag hoppas det blir bra jiibing eftersomd e tydligen ska ha byggt ut båda parkerna i skalt och björnrike....</p><p></p><p>länge leve skalet.... men jag väntar fortfrande på nån ny lift och någon helt ny backe skulle göra vemdalen en stor tjänst.... samma backar i 10 år det är tråkigt varför inte göra nån sjuk backe på skalsberget...</p><p></p><p>mvh Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1946, member: 10565"] Carle>> Du jag har som du tillbringat 10 säsonger i vemdalen från 6 åring till 16 åring. Ja det första 7 åren var man väll inte så mycket där för att hitta dom fetasten åken. MEn förra säsongen på sportlovet då hitatde jag och min polare grejer.... Vi letade som fan och dom fanns där... Fan häller att jag säger till er vart dom finns för då blir dom uppåkta. *Glennsingen*>> JAg förstår dig precise bara man letar hittar man det man söker... Ravinen är brant som inihälvte men ofta uppåkt av oss freak... dasränna är rikitigt bra om det är mycket snö inte bra under julovet jag har erfarenhet. Men jag säger inte var dessa åk ligger... På skalsberget när det fallit 35 cm snö förra sporlovet fan va vi pumpade puder bena var helt slute och hur många gånger höll man inte på att köra in i träden men det är skoj... min snowboard polare fick vi börja kalla buchmaster för han erövrade vemdalens skogar med ett sån otroligt mod och säkerhet... inte för att jag gilalr snowboardåkare jävla töntar faktiskt... jag komemr nog upp till skalet i år igen för att jibba mer en vanligt och jag hoppas det blir bra jiibing eftersomd e tydligen ska ha byggt ut båda parkerna i skalt och björnrike.... länge leve skalet.... men jag väntar fortfrande på nån ny lift och någon helt ny backe skulle göra vemdalen en stor tjänst.... samma backar i 10 år det är tråkigt varför inte göra nån sjuk backe på skalsberget... mvh Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vemdalen suger!!
Tillbaka
Topp