Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vems fel är det att mina skidor gått sönder…
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 952013" data-attributes="member: 13863"><p>Trist och irriterande när sånt här händer! Misstänker att Goode knappast godkänner en reklamation och ger dig nya skidor ... Det ser inte ut som skidorna är skadade (mer än runt skruvhålen) förutom att ena plattan brutits av. Mitt förslag är att du begär nya plattor och sedan gör en helt ny montering med korrekta skruvar. </p><p></p><p>Bakdelen kan väl sannolikt flyttas en centimeter fram eller bak utan att det påverkar din position på skidan. Tådelen tycks ju sitta, men det är nog lika bra att få den monterad med korrekta skruvar oxå. Insetts eller inte, vet ej men det låter som en god ide!</p><p></p><p>Rimligtvis bör butiken som monterade åtgärda detta utan kostnad för dem, dvs. Om du litar på dem ...</p><p></p><p>Lycka Till!</p><p>MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 952013, member: 13863"] Trist och irriterande när sånt här händer! Misstänker att Goode knappast godkänner en reklamation och ger dig nya skidor ... Det ser inte ut som skidorna är skadade (mer än runt skruvhålen) förutom att ena plattan brutits av. Mitt förslag är att du begär nya plattor och sedan gör en helt ny montering med korrekta skruvar. Bakdelen kan väl sannolikt flyttas en centimeter fram eller bak utan att det påverkar din position på skidan. Tådelen tycks ju sitta, men det är nog lika bra att få den monterad med korrekta skruvar oxå. Insetts eller inte, vet ej men det låter som en god ide! Rimligtvis bör butiken som monterade åtgärda detta utan kostnad för dem, dvs. Om du litar på dem ... Lycka Till! MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vems fel är det att mina skidor gått sönder…
Tillbaka
Topp