Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Venue frågor m.m
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jimpe" data-source="post: 242878" data-attributes="member: 69935"><p>Tjao!</p><p></p><p>Köpte en venue venture.</p><p>och i helgen 8 dec osv var jag i ramundberget och åkte..</p><p>efter 2 åk såg min bräda ut såhär... </p><p></p><p><a href="http://jimpe.bilddagboken.se/" target="_blank">http://jimpe.bilddagboken.se/</a> (ligger under 11 dec)</p><p></p><p>nu undrar ja om de kan vara något fel just på min bräda eller om andra haft samma probs...</p><p>har haft många brädor i mina dagar och ingen av dom har blivigt så som denna, då har ja endå haft dom ett bra tag.. denna blev såhär efter bara 2 åk!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jimpe, post: 242878, member: 69935"] Tjao! Köpte en venue venture. och i helgen 8 dec osv var jag i ramundberget och åkte.. efter 2 åk såg min bräda ut såhär... [URL]http://jimpe.bilddagboken.se/[/URL] (ligger under 11 dec) nu undrar ja om de kan vara något fel just på min bräda eller om andra haft samma probs... har haft många brädor i mina dagar och ingen av dom har blivigt så som denna, då har ja endå haft dom ett bra tag.. denna blev såhär efter bara 2 åk! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Venue frågor m.m
Tillbaka
Topp