Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emmyes" data-source="post: 449311" data-attributes="member: 85598"><p>hej! jag är en tjej på 19år som tänker åka ner och säsonga i Veribier nu i vinter men har inte direkt någon större koll på läget och har dessvärre ingen att åka med. Så om det är något som är intresserad på att haka på eller bara har lust att informera mig lite om hur det går till osv. Tänker åka ner för att bara leva livet med härliga fester, gött umgänge och naturligtvis bra skidåkning, och detta vill jag kombinera med att jobba samtidigt. </p><p></p><p>Hör av er där ute om det finns någon som är sugen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emmyes, post: 449311, member: 85598"] hej! jag är en tjej på 19år som tänker åka ner och säsonga i Veribier nu i vinter men har inte direkt någon större koll på läget och har dessvärre ingen att åka med. Så om det är något som är intresserad på att haka på eller bara har lust att informera mig lite om hur det går till osv. Tänker åka ner för att bara leva livet med härliga fester, gött umgänge och naturligtvis bra skidåkning, och detta vill jag kombinera med att jobba samtidigt. Hör av er där ute om det finns någon som är sugen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 08/09
Tillbaka
Topp