Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sofiaing" data-source="post: 467335"><p>Jag är i samma båt. Är 19 år och har planer på att åka ned. Har en tjejkompis som redan fixat jobb och boende och känner även en kille som var därnere förra året. Han menar att det är bara att åka ned om man inte lyckas fixa något jobb innan och söka på plats. Typ hälften av alla gjorde så förra året och ingen åkte hem. Jag har skickat ut mitt cv till några ställen och hoppas nu på det bästa. Men om inte annat så åker jag bara ned i början av december. Men hur har du det med boende ? för något sådant har jag inte fixat . Vi kan ju höras av ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sofiaing, post: 467335"] Jag är i samma båt. Är 19 år och har planer på att åka ned. Har en tjejkompis som redan fixat jobb och boende och känner även en kille som var därnere förra året. Han menar att det är bara att åka ned om man inte lyckas fixa något jobb innan och söka på plats. Typ hälften av alla gjorde så förra året och ingen åkte hem. Jag har skickat ut mitt cv till några ställen och hoppas nu på det bästa. Men om inte annat så åker jag bara ned i början av december. Men hur har du det med boende ? för något sådant har jag inte fixat . Vi kan ju höras av ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 08/09
Tillbaka
Topp