Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skylle" data-source="post: 789560" data-attributes="member: 92303"><p>Tja, jag funderar på att åka skidor i verbier, dock har inte bestämt mig än. </p><p></p><p>Jag har en polare som är kanske på, men vi snackar också om att åka till Italien. </p><p></p><p>Jag undrar om de är någon som är på att ta en säsong i Verbier? </p><p></p><p>Jag har hittat en bra stuga, men som sakt vi är för få och de är betydligt dyrare att bo i Schwiez än i Italien. </p><p></p><p>Man får gärna skriva om vad som, kommer att bli roligast Italien eller Schweiz ? ( helst folk som har säsongat innan eller som har erfarenhter från de olika) Jag och min polare är mer skidnördar än fest nördar. </p><p></p><p>Mvh Hampus :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skylle, post: 789560, member: 92303"] Tja, jag funderar på att åka skidor i verbier, dock har inte bestämt mig än. Jag har en polare som är kanske på, men vi snackar också om att åka till Italien. Jag undrar om de är någon som är på att ta en säsong i Verbier? Jag har hittat en bra stuga, men som sakt vi är för få och de är betydligt dyrare att bo i Schwiez än i Italien. Man får gärna skriva om vad som, kommer att bli roligast Italien eller Schweiz ? ( helst folk som har säsongat innan eller som har erfarenhter från de olika) Jag och min polare är mer skidnördar än fest nördar. Mvh Hampus :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 10/11
Tillbaka
Topp