Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lbjurs" data-source="post: 795565" data-attributes="member: 97531"><p>Jag håller på att maila runt med lite agencys och har fått en del bra respons! Förra säsongen bodde vi (som åker ner tillsammans i vinter igen) i en hyfsat bra stuga med plats för 6 st. Den låg en promenad sträcka bort från liftstationen men man kunde ta sig hela vägen hem igen på skidor. Bräda var klurigare... Well. Vi ska kontakta dom igen och kolla om den finns för uthyrning i vinter. Säg till om ni är sugna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lbjurs, post: 795565, member: 97531"] Jag håller på att maila runt med lite agencys och har fått en del bra respons! Förra säsongen bodde vi (som åker ner tillsammans i vinter igen) i en hyfsat bra stuga med plats för 6 st. Den låg en promenad sträcka bort från liftstationen men man kunde ta sig hela vägen hem igen på skidor. Bräda var klurigare... Well. Vi ska kontakta dom igen och kolla om den finns för uthyrning i vinter. Säg till om ni är sugna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 10/11
Tillbaka
Topp