Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakobbroman" data-source="post: 796645" data-attributes="member: 114653"><p>Haloj!</p><p>Jag e en 19 åring som ska ner till Verbier i vinter och undrar om de e ngn som vill dela boende och så för säsongen?</p><p></p><p>Jag åker till paris hela september för att plugga franska och drar sedan till norge för att tjäna pengar så om du vill finns de möjlighet att följa med dig också.</p><p></p><p>Skriv görna ett PM eller skicka ett mail till bajen_broman@hotmail.com så styr vi ihop en asgrym säsong tillsammans!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakobbroman, post: 796645, member: 114653"] Haloj! Jag e en 19 åring som ska ner till Verbier i vinter och undrar om de e ngn som vill dela boende och så för säsongen? Jag åker till paris hela september för att plugga franska och drar sedan till norge för att tjäna pengar så om du vill finns de möjlighet att följa med dig också. Skriv görna ett PM eller skicka ett mail till bajen_broman@hotmail.com så styr vi ihop en asgrym säsong tillsammans! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 10/11
Tillbaka
Topp