Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nae då måste du ha hört fel, parken är riktigt rutten jämfört med andra parker runtomkring alperna, ibland shapar de hoppen så att man kan tro att de är gamla freestylehopp... satsa inte på verbier om det är parkåkning ni endast letare efter!smir sa:ska dit me to, har hört annorlunda ang parken. ute och reser nu och har träffat en del folk från schweiz, parken skall tydligen vara i bra shape! bland dem bättre i swiss, som jag uppfatta det?Joniz sa:Finns väl två okej hopp och en del rails, riktigt jävla dålig park med andra ord, sjukt dåligt planerad.sjokeckset sa:Hur är parken i Verbier? Någon som har koll?![]()
Om det är park man är ute efter så ska man nog inte satsa på Verbier!
haha, näe det är inte park jag är ute efter direkt, för gammal för detJoniz sa:Nae då måste du ha hört fel, parken är riktigt rutten jämfört med andra parker runtomkring alperna, ibland shapar de hoppen så att man kan tro att de är gamla freestylehopp... satsa inte på verbier om det är parkåkning ni endast letare efter!smir sa:ska dit me to, har hört annorlunda ang parken. ute och reser nu och har träffat en del folk från schweiz, parken skall tydligen vara i bra shape! bland dem bättre i swiss, som jag uppfatta det?Joniz sa:Finns väl två okej hopp och en del rails, riktigt jävla dålig park med andra ord, sjukt dåligt planerad.
Om det är park man är ute efter så ska man nog inte satsa på Verbier!