Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="louiselou" data-source="post: 1064549" data-attributes="member: 154947"><p>Hallå! </p><p></p><p>Vi är två härliga Malmö-tjejer i 20 års åldern som tänkte dra och se vad Verbier har att bjuda på för en säsong. Som vanligt är vi ute i sista sekunden, och är gärna inte sugna på att slå läger i närmsta alptopp. Med det sagt söker vi boende alternativt några sköna roomies med start från början/mitten av december. Att vara likasinnade är en förutsättning för ett par månader så bra som möjligt. Vi är ganska lätta att ha och göra med, skrattar ofta och har inga krav på en pedantisk och Ajax-doftande lägenhet. Vem prioriterar disk framför en öl på afterskin? Förhoppningsvis inte våra blivande vapendragare iallafall <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Hör av er!!! </p><p></p><p>0709420627</p><p>0760094791</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="louiselou, post: 1064549, member: 154947"] Hallå! Vi är två härliga Malmö-tjejer i 20 års åldern som tänkte dra och se vad Verbier har att bjuda på för en säsong. Som vanligt är vi ute i sista sekunden, och är gärna inte sugna på att slå läger i närmsta alptopp. Med det sagt söker vi boende alternativt några sköna roomies med start från början/mitten av december. Att vara likasinnade är en förutsättning för ett par månader så bra som möjligt. Vi är ganska lätta att ha och göra med, skrattar ofta och har inga krav på en pedantisk och Ajax-doftande lägenhet. Vem prioriterar disk framför en öl på afterskin? Förhoppningsvis inte våra blivande vapendragare iallafall ;) Hör av er!!! 0709420627 0760094791 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 2015/2016
Tillbaka
Topp