Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 21/22 Intressekoll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanielaJakobsson" data-source="post: 1235299" data-attributes="member: 161962"><p>Tjena! Jag och min kompis Klara tänkte dra till Verbier på säsong i vinter. Vi är två skidglada tjejer i 21 årsåldern och spenderade förra vintern i Åre. Vi har haft kontakt med en hyresvärd om en lägenhet för 6 pers i centrala Verbier. Nu är vi alltså på jakt efter fyra till skidglada och ölsugna säsongare som vill spendera vintern i Verbier. Skicka PM för mer info!</p><p></p><p>Vi hörs! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Kul att så många hört av sig! Finns tyvärr inga platser kvar, men hoppas vi ses i vinter ändå<img class="smilie smilie--emoji" alt="😁" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png" title="Beaming face with smiling eyes :grin:" data-shortname=":grin:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanielaJakobsson, post: 1235299, member: 161962"] Tjena! Jag och min kompis Klara tänkte dra till Verbier på säsong i vinter. Vi är två skidglada tjejer i 21 årsåldern och spenderade förra vintern i Åre. Vi har haft kontakt med en hyresvärd om en lägenhet för 6 pers i centrala Verbier. Nu är vi alltså på jakt efter fyra till skidglada och ölsugna säsongare som vill spendera vintern i Verbier. Skicka PM för mer info! Vi hörs! :) Kul att så många hört av sig! Finns tyvärr inga platser kvar, men hoppas vi ses i vinter ändå😁 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier 21/22 Intressekoll
Tillbaka
Topp