Verbier, Boende!

hanneswolff

Ny medlem
Verbier, Boende!
Hej!
Har nu lite sent bestämt mig för att göra säsong i Verbier. Mina polare där nere har redan fixat boende och det är fullt! Har nu hittat några riktigt bra boenden för rimliga pengar men jag saknar folk att bo med! Letar ni boende eller känner ni någon som är sent ute hör av er PM!
Det finns mellan 4-6 sovplatser i de boenden jag har koll på!
Ha det bra!

Verbier, Boende!
Hejsan!
Jag har lite halvt bestämt mig för att dra ner till Verbier jag med, dock så kan jag inte åka dit förrän runt den 15e januari vilket ställer till det lite för mig. Men är i alla fall på jakt efter boende från och med då! Har du fått med dig något folk än? :)

Ha det fint!

Verbier, Boende!
Tjena!

Jag söker också boende till Verbier över säsongen, jag tror att jag kan få med en kompis också om det behövs en till ;)

Marcus

Verbier, Boende!
Hej!!

Jag har tänkt åka ner precis i början av December och är i stort behov av boende. Tänkt stanna hela säsongen och jobba. Jag är riktigt social och enkel å bo med!
min mail: amanda.hall@live.se

Verbier, Boende!
Jag har hittat ett boende för mig och en tjejkompis men hon kommer inte ner förens i februari. Är gärna på att dela boende med någon/några som ska ned. Finns mycket bra om man delar ett par styckna. Ja tänkte åka ner januari-april. :)/ Oline

Verbier, Boende!
Det råkar inte finnas bädd eller soffa för två personer typ 18e december till 18e januari?

Jag är sugen på att ta mig neråt.

Verbier, Boende!
Har en väldigt modern och fin studio i Le Chable på 20 kvadrat, 150m ifrån liften upp till Verbier som tar 10min.
Skriv PM för mer info och bilder.

Tillbaka
Topp