Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier. Dimmornas dal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piero_Gros" data-source="post: 73165" data-attributes="member: 16792"><p>Så har man varit en vecka i Verbier igen då.</p><p>Sist jag var där (många år sedan) var vädret det sämsta jag haft på en Alpvecka och många Alpresor senare är den veckan fortfarande det sämsta väder jag haft.</p><p>Numera är näst sämsta vädret jag haft denna vecka i Verbier!</p><p>En vi snackade med på plats som var i Verbier för två år sedan hade dimma hela veckan.</p><p>Får det verkligen vara på det viset?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piero_Gros, post: 73165, member: 16792"] Så har man varit en vecka i Verbier igen då. Sist jag var där (många år sedan) var vädret det sämsta jag haft på en Alpvecka och många Alpresor senare är den veckan fortfarande det sämsta väder jag haft. Numera är näst sämsta vädret jag haft denna vecka i Verbier! En vi snackade med på plats som var i Verbier för två år sedan hade dimma hela veckan. Får det verkligen vara på det viset? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier. Dimmornas dal?
Tillbaka
Topp