Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier. Dimmornas dal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PO_ljung" data-source="post: 73171" data-attributes="member: 31317"><p>Verbier i dimma är ingen höjdare! </p><p>Var där en gång för några år sen när det var hyfsat på toppen men dimma på väg ner. Vi bestämde oss för att åka ner. Fy fan har aldrig ännu varit med om nåt liknade. Vindstilla, knäpptyst, glidsträcka, tjocka, plus att det började skymma. Vi var fanemig i upplösnings tillstånd såg inte ett skit. Vi ramlade ner för branter och stup en kompis kastade brädan in i en stolpe och skrek och hoppade som en galning på brädan. Efter en timme hittade vi en dallift som lyckligtvis hade öppet längre för folk hittade inte ner.... Surt att vädret höll i sig så länge för din del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PO_ljung, post: 73171, member: 31317"] Verbier i dimma är ingen höjdare! Var där en gång för några år sen när det var hyfsat på toppen men dimma på väg ner. Vi bestämde oss för att åka ner. Fy fan har aldrig ännu varit med om nåt liknade. Vindstilla, knäpptyst, glidsträcka, tjocka, plus att det började skymma. Vi var fanemig i upplösnings tillstånd såg inte ett skit. Vi ramlade ner för branter och stup en kompis kastade brädan in i en stolpe och skrek och hoppade som en galning på brädan. Efter en timme hittade vi en dallift som lyckligtvis hade öppet längre för folk hittade inte ner.... Surt att vädret höll i sig så länge för din del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier. Dimmornas dal?
Tillbaka
Topp