Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier eller Avoriaz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rybo" data-source="post: 44018" data-attributes="member: 32376"><p>Tjena!</p><p>Skall iväg på säsong nästa vinter ochhar lite funderingar på framförallt Verbier. Att skidåkningen är bra betvivlar jag inte för en sekund, nä mina frågor kretsar mer kring boende och jobb. Hur enkelt är det att hitta boende som dessutom inte får vara hur dyrt som helst? Hur enkelt är det att skaffa jobb när mina franskakunskaper är lite kvarglömda i högstadieflummet? </p><p> En annan fråga är hur det är att säsonga i Avoriaz, var där ett par veckor för två år sedan och var imponerad</p><p> av systemet men undrar hur ensam man blir som bummare i detta ratinella komplex? Hoppas någon av er har lite svar på mina frågor, är grymt tacksam för all info jag kan få.</p><p>Ha det gött!</p><p>Jonte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rybo, post: 44018, member: 32376"] Tjena! Skall iväg på säsong nästa vinter ochhar lite funderingar på framförallt Verbier. Att skidåkningen är bra betvivlar jag inte för en sekund, nä mina frågor kretsar mer kring boende och jobb. Hur enkelt är det att hitta boende som dessutom inte får vara hur dyrt som helst? Hur enkelt är det att skaffa jobb när mina franskakunskaper är lite kvarglömda i högstadieflummet? En annan fråga är hur det är att säsonga i Avoriaz, var där ett par veckor för två år sedan och var imponerad av systemet men undrar hur ensam man blir som bummare i detta ratinella komplex? Hoppas någon av er har lite svar på mina frågor, är grymt tacksam för all info jag kan få. Ha det gött! Jonte [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier eller Avoriaz
Tillbaka
Topp