Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier, letar fortfarande boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perras" data-source="post: 373335" data-attributes="member: 78058"><p>Vad jag har hittat är 2 olika lägenheter..</p><p></p><p>ETOILE DES NEIGES 4</p><p>Plats för fyra personer, beskrivning:</p><p>: Very nice apt, renovated in 2007, in the Medran area. It has 1 bedroom with 2 beds, 1 bedroom with bunkbeds, 1 bathroom/toilet, 1 shower/toilet, 1 separat kitchen with dishwasher, 1 living with corner to eat, fire place, 1 sofa bed, TV, corner to seat, southfacing balcony, but no view, outside parking.</p><p>The price is CHF 25'500.- for the season, except from 16.02.08 to 01.03.08.</p><p></p><p></p><p>REGENT PIERRE 111</p><p>Plats för sex personer, beskrivning:</p><p>: very nice apt with nice furniture, located near the busstop Brunnet and the top of Les Moulins ski lift. It is on 1st floor and has 1 bedroom with 2 beds, 1 bedroom with bunkbeds, 1 bathroom/toilet, 1 shower/toilet, 1 kitchen-bar with dishwasher, living with fire place, TV, telephone, southfacing balcony with nice view, garage.</p><p>The price is CHF 30'300.-</p><p></p><p>Inte helt billigt men samtidigt är det ju också för en säsong så...</p><p>Om det finns någon som känner sig sugen på att dra ihopa ett gäng och ta ett av ställena kan ni ju höra av er! Vore trevligt om man faktiskt kom iväg denna säsongen!</p><p>Ha det</p><p>/Marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perras, post: 373335, member: 78058"] Vad jag har hittat är 2 olika lägenheter.. ETOILE DES NEIGES 4 Plats för fyra personer, beskrivning: : Very nice apt, renovated in 2007, in the Medran area. It has 1 bedroom with 2 beds, 1 bedroom with bunkbeds, 1 bathroom/toilet, 1 shower/toilet, 1 separat kitchen with dishwasher, 1 living with corner to eat, fire place, 1 sofa bed, TV, corner to seat, southfacing balcony, but no view, outside parking. The price is CHF 25'500.- for the season, except from 16.02.08 to 01.03.08. REGENT PIERRE 111 Plats för sex personer, beskrivning: : very nice apt with nice furniture, located near the busstop Brunnet and the top of Les Moulins ski lift. It is on 1st floor and has 1 bedroom with 2 beds, 1 bedroom with bunkbeds, 1 bathroom/toilet, 1 shower/toilet, 1 kitchen-bar with dishwasher, living with fire place, TV, telephone, southfacing balcony with nice view, garage. The price is CHF 30'300.- Inte helt billigt men samtidigt är det ju också för en säsong så... Om det finns någon som känner sig sugen på att dra ihopa ett gäng och ta ett av ställena kan ni ju höra av er! Vore trevligt om man faktiskt kom iväg denna säsongen! Ha det /Marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier, letar fortfarande boende
Tillbaka
Topp