Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier Mont Fort m 10-åring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="uttryck" data-source="post: 945625" data-attributes="member: 76153"><p>Förtydligande: Nej, jag vet att vi inte behöver passera Mont Fort för att ta oss till Verbier fr Veysonnaz. Mer bara om vi ev ville ta oss högst upp och sen dra hela vägen ned därifrån till Verbier. Jag menar den svarta pist på pistkartan som går ned från Mont Fort 3300 m till liftstationen Col des Gentianes 2950 m (ej den gulsvarta offpist nedfart som leder ned till Tortin). Sen när vi ska tillbaka igen då kan vi ju ta kabinlift ned till Printze delen. </p><p></p><p>Alternativet är ju att ta bilen hela vägen runt till Verbier också men är ca 5-6 mil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="uttryck, post: 945625, member: 76153"] Förtydligande: Nej, jag vet att vi inte behöver passera Mont Fort för att ta oss till Verbier fr Veysonnaz. Mer bara om vi ev ville ta oss högst upp och sen dra hela vägen ned därifrån till Verbier. Jag menar den svarta pist på pistkartan som går ned från Mont Fort 3300 m till liftstationen Col des Gentianes 2950 m (ej den gulsvarta offpist nedfart som leder ned till Tortin). Sen när vi ska tillbaka igen då kan vi ju ta kabinlift ned till Printze delen. Alternativet är ju att ta bilen hela vägen runt till Verbier också men är ca 5-6 mil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier Mont Fort m 10-åring
Tillbaka
Topp