Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier Opening Day
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 383858" data-attributes="member: 12644"><p>Såg fint ut med snö men är det verkligen inte brantare där?? Tycker att på dom flesta bilderna/filmerna man ser från alperna ser det jävligt platt ut. Dom kom ju knappt framåt på filmen. Visst, det FINNS brantare åk åxå men generellt ser det jävligt platt ut. T.o.m. Chamonix verkar ju platt (om man räknar bort vissa colouirer och framsidan på aguille).</p><p></p><p>Jag minns alperna som brant men det är i och för sig 9 år sen jag va där sist (förutom 1 vecka i avoriaz förra året där jag blev chockad över hur platt det va) och då kunde man ju knappt åka så då kändes kankse det mesta brant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 383858, member: 12644"] Såg fint ut med snö men är det verkligen inte brantare där?? Tycker att på dom flesta bilderna/filmerna man ser från alperna ser det jävligt platt ut. Dom kom ju knappt framåt på filmen. Visst, det FINNS brantare åk åxå men generellt ser det jävligt platt ut. T.o.m. Chamonix verkar ju platt (om man räknar bort vissa colouirer och framsidan på aguille). Jag minns alperna som brant men det är i och för sig 9 år sen jag va där sist (förutom 1 vecka i avoriaz förra året där jag blev chockad över hur platt det va) och då kunde man ju knappt åka så då kändes kankse det mesta brant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier Opening Day
Tillbaka
Topp