Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier över sportlovet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joniz" data-source="post: 145514" data-attributes="member: 39236"><p>Tja! någon som skall ner till verbier runt sportlovet? skall ner och hälsa på min bror, han börjar jobba vid 15:00 varje dag typ, så va i helvete skall man göra efter det? vore kul att ha nåt att göra<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>mina intressen:</p><p></p><p>Åka</p><p>Häva öl</p><p>Brudar</p><p>Mysa</p><p>Hiphop</p><p></p><p>Fakta:</p><p>Ålder: 20</p><p>Skidor: årets Public Enemy</p><p>Favoritdryck: Miller bira</p><p></p><p></p><p>Om nån ska ner så hör av er<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Mvh Joniz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joniz, post: 145514, member: 39236"] Tja! någon som skall ner till verbier runt sportlovet? skall ner och hälsa på min bror, han börjar jobba vid 15:00 varje dag typ, så va i helvete skall man göra efter det? vore kul att ha nåt att göra:) mina intressen: Åka Häva öl Brudar Mysa Hiphop Fakta: Ålder: 20 Skidor: årets Public Enemy Favoritdryck: Miller bira Om nån ska ner så hör av er:) Mvh Joniz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier över sportlovet?
Tillbaka
Topp