Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
verbier på torsdag, boende mellan 23/11 - 25-11 :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BlingPling" data-source="post: 384687" data-attributes="member: 59824"><p>Hellow boys and girls!</p><p></p><p>ska ner till Verbier och försökta strukutera en någorunda livstil, men de första nätterna har jag varken boende eller kneg. Känner mig med andra ord lite ensam och tvivlar på att de kommer vara så skönt att sova i en snödriva.</p><p></p><p>Så om det är någon person där nere som har plats för en liten pojkvaskervore det guldvärt, om jag fick ett litet skrymsle för en eller två nätter innan jag hittar mitt egna lilla krypin <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Om jag nu skulle försöka sälja mig själv skulle jag säga att jag är trevlig, social och chillad... kan bjuda på en öl eller två och lite gott sällskap för besväret, kan även tänka mig att agera butler.. haha!</p><p></p><p>Utöver det åker jag bräda och gillar att fotografera och är duktig på att laga mat.</p><p></p><p></p><p>Som sagt, kommer ner till Geneve på torsdag och sedan går mitt tåg mot verbier klockan 0638 på fredag morgon... så de är ju lite tätt inpå... men hoppas de finns någon spontan människa där ute som vill ha lite sällskap :D</p><p></p><p>/Johan Selin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BlingPling, post: 384687, member: 59824"] Hellow boys and girls! ska ner till Verbier och försökta strukutera en någorunda livstil, men de första nätterna har jag varken boende eller kneg. Känner mig med andra ord lite ensam och tvivlar på att de kommer vara så skönt att sova i en snödriva. Så om det är någon person där nere som har plats för en liten pojkvaskervore det guldvärt, om jag fick ett litet skrymsle för en eller två nätter innan jag hittar mitt egna lilla krypin :) Om jag nu skulle försöka sälja mig själv skulle jag säga att jag är trevlig, social och chillad... kan bjuda på en öl eller två och lite gott sällskap för besväret, kan även tänka mig att agera butler.. haha! Utöver det åker jag bräda och gillar att fotografera och är duktig på att laga mat. Som sagt, kommer ner till Geneve på torsdag och sedan går mitt tåg mot verbier klockan 0638 på fredag morgon... så de är ju lite tätt inpå... men hoppas de finns någon spontan människa där ute som vill ha lite sällskap :D /Johan Selin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
verbier på torsdag, boende mellan 23/11 - 25-11 :)
Tillbaka
Topp