Verbier. resa

Kato

Ny medlem
Verbier. resa
Ska till Verbier i slutet av Mars, någon som har plats i bil? alternativt har flygbiljett över av någon anledning?

Peace
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp