Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier: Söker boende februari-mars-april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanRejare" data-source="post: 1092474" data-attributes="member: 163489"><p>Hej! Jag är en 19-årig kille som är väldigt sugen på att åka ner till Verbier på obestämd tid i februari-mars-april och hälsa på min flickvän som säsongar där nere. Hur länge jag blir borta beror då på vad för typ av boende jag hittar och ifall man kanske kan jobba lite extra någonstans, men jag har oavsett tänkt åka ner i februari-mars ungefär. </p><p></p><p>Därför undrar jag nu om det finns några här som har ett boende som vet att de kan ha en extra plats jag skulle kunna hyra in mig på runt den tiden? Eller om någon har tips på hur och var man skulle kunna bo om man åker ner själv i några veckor? Jag är egentligen inte kräsen med standard eller någonting och är en väldigt flexibel person. Kan även tänka mig att bo nere i Le Chable! </p><p>Om någon dessutom söker extra personal eller vet om några jobb som finns vid den här tiden är jag oerhört intresserad! </p><p></p><p>Tack på förhand :D </p><p>Hör gärna av er här, på PM eller på Facebook!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanRejare, post: 1092474, member: 163489"] Hej! Jag är en 19-årig kille som är väldigt sugen på att åka ner till Verbier på obestämd tid i februari-mars-april och hälsa på min flickvän som säsongar där nere. Hur länge jag blir borta beror då på vad för typ av boende jag hittar och ifall man kanske kan jobba lite extra någonstans, men jag har oavsett tänkt åka ner i februari-mars ungefär. Därför undrar jag nu om det finns några här som har ett boende som vet att de kan ha en extra plats jag skulle kunna hyra in mig på runt den tiden? Eller om någon har tips på hur och var man skulle kunna bo om man åker ner själv i några veckor? Jag är egentligen inte kräsen med standard eller någonting och är en väldigt flexibel person. Kan även tänka mig att bo nere i Le Chable! Om någon dessutom söker extra personal eller vet om några jobb som finns vid den här tiden är jag oerhört intresserad! Tack på förhand :D Hör gärna av er här, på PM eller på Facebook! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier: Söker boende februari-mars-april
Tillbaka
Topp