Verbier: veteran-bummare söker...

puderhund

Ny medlem
Verbier: veteran-bummare söker...
Hej,
veteran-bummare på väg att göra "comeback" som säsongare pga alltför stor bergsabstinens & därmed göra min 4:e säsong i Verbier.
Söker boende i chalet eller lägenhet alternativt bra folk så att vi tillsammans kan fixa ett bra boende.
Är själv betydligt äldre än den "normale" bummaren men kön, ålder & ras spelar självklart ingen roll, däremot är det viktigt att du/ni är "go & gla"`(fast sanningen är att om du har passerat tonåren med viss marginal så ger det nog lite pluspoäng).
Åker ner till V i slutet av november så tiden börjar bli knapp för att kunna hinna hitta gobitarna.
Hör av dig/er snarast, gärna även på min FR-mail alt vanliga e-mail.

Vintern kommer...!
Urban
 
Verbier: veteran-bummare söker...
tja, har du hittat nagot boende an eller? om sa, ar jag pa att dela eller hitta fler som man kan dela med! ha det gott
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp