Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier: veteran-bummare söker...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="puderhund" data-source="post: 459272" data-attributes="member: 86236"><p>Hej,</p><p>veteran-bummare på väg att göra "comeback" som säsongare pga alltför stor bergsabstinens & därmed göra min 4:e säsong i Verbier.</p><p>Söker boende i chalet eller lägenhet alternativt bra folk så att vi tillsammans kan fixa ett bra boende.</p><p>Är själv betydligt äldre än den "normale" bummaren men kön, ålder & ras spelar självklart ingen roll, däremot är det viktigt att du/ni är "go & gla"`(fast sanningen är att om du har passerat tonåren med viss marginal så ger det nog lite pluspoäng).</p><p>Åker ner till V i slutet av november så tiden börjar bli knapp för att kunna hinna hitta gobitarna.</p><p>Hör av dig/er snarast, gärna även på min FR-mail alt vanliga e-mail.</p><p></p><p>Vintern kommer...!</p><p>Urban</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="puderhund, post: 459272, member: 86236"] Hej, veteran-bummare på väg att göra "comeback" som säsongare pga alltför stor bergsabstinens & därmed göra min 4:e säsong i Verbier. Söker boende i chalet eller lägenhet alternativt bra folk så att vi tillsammans kan fixa ett bra boende. Är själv betydligt äldre än den "normale" bummaren men kön, ålder & ras spelar självklart ingen roll, däremot är det viktigt att du/ni är "go & gla"`(fast sanningen är att om du har passerat tonåren med viss marginal så ger det nog lite pluspoäng). Åker ner till V i slutet av november så tiden börjar bli knapp för att kunna hinna hitta gobitarna. Hör av dig/er snarast, gärna även på min FR-mail alt vanliga e-mail. Vintern kommer...! Urban [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier: veteran-bummare söker...
Tillbaka
Topp