Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzgreen" data-source="post: 83126" data-attributes="member: 28735"><p>Tjabba tjena!</p><p>Nu är det snart dags igen. Skidorna är såklart vallade och bara väntar på att få hoppa ut i det schweiziska pudret. Men för en som aldrig har varit i Verbier...:</p><p>Finns det någon ute i skidforumsetern som har järnkoll på den fina åkningen i Verbier? Var ska man åka? Var ska man inte åka?</p><p>Jag, storebror m.fl. tycker att ett tips från coachen vore riktigt trevligt.</p><p>Trevlig skidåkning till alla i vinter.</p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzgreen, post: 83126, member: 28735"] Tjabba tjena! Nu är det snart dags igen. Skidorna är såklart vallade och bara väntar på att få hoppa ut i det schweiziska pudret. Men för en som aldrig har varit i Verbier...: Finns det någon ute i skidforumsetern som har järnkoll på den fina åkningen i Verbier? Var ska man åka? Var ska man inte åka? Jag, storebror m.fl. tycker att ett tips från coachen vore riktigt trevligt. Trevlig skidåkning till alla i vinter. /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Verbier
Tillbaka
Topp