Verbier

d-olsson

Ny medlem
Verbier
Är det någon som varit nere en längre tid i verbier? Jag funderar på en sväng dit nästa vår på en 6 veckor och undrar om det är någon som har bra och nyttig info om verbier dvs. boende åkning osv.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp