Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 173068" data-attributes="member: 26232"><p>Om man ska vara en hel säsong i Verbier skulle iallafall jag inte bo i Veysonnaz som Eric skriver. Risken för lappsjuka är rätt stor i så fall eftersom byn är liten och sömnig. Om man däremot åker en vecka (som jag gissar att Eric gör) är det ett skapligt budgetalternativ i och med att man fortfarande kan köpa liftkort som gäller för alla fyra dalarna. Räkna med att ägna en knapp timmes åkning på morgonen för att komma bort till Verbier. </p><p></p><p>Om ni inte gillar att åka skrangliga liftar, välj nåt annat ställe. Äggliften upp från Veysonnaz är... intressant. Om ni däremot uppskattar att få er lite lift-historia på ett mer handfast sätt är det ett grymt ställe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 173068, member: 26232"] Om man ska vara en hel säsong i Verbier skulle iallafall jag inte bo i Veysonnaz som Eric skriver. Risken för lappsjuka är rätt stor i så fall eftersom byn är liten och sömnig. Om man däremot åker en vecka (som jag gissar att Eric gör) är det ett skapligt budgetalternativ i och med att man fortfarande kan köpa liftkort som gäller för alla fyra dalarna. Räkna med att ägna en knapp timmes åkning på morgonen för att komma bort till Verbier. Om ni inte gillar att åka skrangliga liftar, välj nåt annat ställe. Äggliften upp från Veysonnaz är... intressant. Om ni däremot uppskattar att få er lite lift-historia på ett mer handfast sätt är det ett grymt ställe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier
Tillbaka
Topp