Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 183262" data-attributes="member: 26232"><p>Liftarna i och omkring Verbier är grymt bra, bland de mest effektiva i Alperna. Det är bara när man kommer bort från Verbier förbi Nendaz och bort mot Veysonnaz som de blir lite mer "spännande" <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Puderhetsen är rätt hög. Lägre än Chamonix men högre än många andra ställen i Alperna. Det går ändå att hitta bra med snö, särskilt om du kan tänka dig att gå lite. Tänk på att stanna hela april ut. Varje år senaste tre åren har det kommit ett rejält april-dump som inneburit fantastiska förhållanden och väldigt lite folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 183262, member: 26232"] Liftarna i och omkring Verbier är grymt bra, bland de mest effektiva i Alperna. Det är bara när man kommer bort från Verbier förbi Nendaz och bort mot Veysonnaz som de blir lite mer "spännande" :) Puderhetsen är rätt hög. Lägre än Chamonix men högre än många andra ställen i Alperna. Det går ändå att hitta bra med snö, särskilt om du kan tänka dig att gå lite. Tänk på att stanna hela april ut. Varje år senaste tre åren har det kommit ett rejält april-dump som inneburit fantastiska förhållanden och väldigt lite folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier
Tillbaka
Topp