Verbier?

anna_lofberg

Ny medlem
Verbier?
Tjena! Funderar på att efter Val d Isere göra min andra säsong i Verbier, Schwiez! Undrar om nån har nåt bra tips på boende under nästa säsong, 03-04. /Anna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp