Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crispet" data-source="post: 51091"><p>Vi är två killar som också hade tänkt att dra till Vebban i vinter, och det vore ju nice med en folkabuss... Vi har dock inte något boende 100% klart, men ett på G så om jag fixar kan jag höra av mig till er så kan ni kanske göra likadant om ni hittar boende... Vi hade kanske tänkt att åka till Zermatt några veckor innan och åka lite där innan snön lägger sig i Verbier, men ingenting är klart än... Hör av er om ni hittar nåt kul eller så!</p><p>/Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crispet, post: 51091"] Vi är två killar som också hade tänkt att dra till Vebban i vinter, och det vore ju nice med en folkabuss... Vi har dock inte något boende 100% klart, men ett på G så om jag fixar kan jag höra av mig till er så kan ni kanske göra likadant om ni hittar boende... Vi hade kanske tänkt att åka till Zermatt några veckor innan och åka lite där innan snön lägger sig i Verbier, men ingenting är klart än... Hör av er om ni hittar nåt kul eller så! /Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Verbier
Tillbaka
Topp