Verbier

Johhhhan

Medlem
Verbier
Snart så åker man ner till Verbier, rättare sagt om 2 månader ungefär.´Nån som varit där förr och kan ge nått bra tips där man kan söka jobb? Kanske redan hemifrån så att det redan är fixat när man kommer ner.
En annan sak också, vart handlar man billigast mat där?
och är det ett jätteplus att köra bil så att man har kärra där nere eller klarar man sig lika bra utan?

Tack på förhand

Verbier
Hei Johan

Har desverre ingen tips for jobb, men vet du hvor man kan bo uten at det er altfor dyrt? Vet du ca hvor mye det koster å bo der nede? siden du skal dit mener jeg.

Takk
Eirik

Verbier
Tje Eirik! Vi betalar lite under 60000 skr för 5 månader där nere.Vi är 4 st så det blir 15000 skr var. Lägenheten är på drygt 40 km2. Det är väl ett rätt hyfsat pris tror jag. Men då tillkommer elen när man åker hem men det blir väl en tusing till per skalle.

Jag fixade boendet i början på augusti så jag vet inte om det finns så mycket kvar.. gå in på http://www.verbier.ch och klicka dig till alla agencer sen är det bara att maila och ringa. Annars har du ett vandrar hem där, " Bunkern " men där vill man nog inte bo så länge.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp