Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Verkstad/Lager som bostad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="p420" data-source="post: 533002" data-attributes="member: 92540"><p>HaHa det är ju så man vill ha det..</p><p></p><p>med den filmen i tankarna ska jag nog försöka ändå, Jag bor i en liten stad i mellansverige, ingen brist på lokaler eller liknande, snarare tvärt om. Det kan ju inte störa så många att jag hyr en annars tom lokal..</p><p></p><p>vad är risken egentligen? flytta ut sängen? böter kan man väl inte få hoppas jag?</p><p></p><p>Hyr jag den på mitt hobbyföretag med mitt väldigt lilla lager, så borde jag klara första "kontrollen" iallafall..</p><p>Känns overkligt att några ska göra husrannsakan för att kolla om någon sover där.</p><p>Finns ju pokerklubbar, svartklubbar, mcklubbar och raggargarage överallt i sverige och det verkar ju inte vara några problem för dessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="p420, post: 533002, member: 92540"] HaHa det är ju så man vill ha det.. med den filmen i tankarna ska jag nog försöka ändå, Jag bor i en liten stad i mellansverige, ingen brist på lokaler eller liknande, snarare tvärt om. Det kan ju inte störa så många att jag hyr en annars tom lokal.. vad är risken egentligen? flytta ut sängen? böter kan man väl inte få hoppas jag? Hyr jag den på mitt hobbyföretag med mitt väldigt lilla lager, så borde jag klara första "kontrollen" iallafall.. Känns overkligt att några ska göra husrannsakan för att kolla om någon sover där. Finns ju pokerklubbar, svartklubbar, mcklubbar och raggargarage överallt i sverige och det verkar ju inte vara några problem för dessa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Verkstad/Lager som bostad?
Tillbaka
Topp