Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vesterlandet i april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schubertan1997" data-source="post: 1314810" data-attributes="member: 146298"><p>Hejsan,</p><p></p><p>Jag hade fnulat på att ta tåget upp till Storulvån under den sena påsken iår för att introducera topptur för min kära sambo. Tyvärr så gör SJ SJ-saker och förlägger banarbete på sträckan från Göteborg under påsken, vilket gör logistiken lite mer komplicerad och vi har därför börjat kika på andra alternativ. </p><p></p><p>Något jag har haft på min bucketlist länge är Sogndal. Är det ett bra alternativ i mitten av april, där årets påsk ligger om man har föret i åtanke? Och är det ett bra och snällt område att börja topptura i? </p><p></p><p>Finns det andra bra alternativ annars? Att köra till Storulvån är ett alternativ, men vi kapar hellre 4 timmar restid enkel väg. Stranda, Myrkdalen, Röldal?</p><p></p><p>Allt gott, Jakob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schubertan1997, post: 1314810, member: 146298"] Hejsan, Jag hade fnulat på att ta tåget upp till Storulvån under den sena påsken iår för att introducera topptur för min kära sambo. Tyvärr så gör SJ SJ-saker och förlägger banarbete på sträckan från Göteborg under påsken, vilket gör logistiken lite mer komplicerad och vi har därför börjat kika på andra alternativ. Något jag har haft på min bucketlist länge är Sogndal. Är det ett bra alternativ i mitten av april, där årets påsk ligger om man har föret i åtanke? Och är det ett bra och snällt område att börja topptura i? Finns det andra bra alternativ annars? Att köra till Storulvån är ett alternativ, men vi kapar hellre 4 timmar restid enkel väg. Stranda, Myrkdalen, Röldal? Allt gott, Jakob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vesterlandet i april
Tillbaka
Topp