Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vesterlandet i april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schubertan1997" data-source="post: 1319871" data-attributes="member: 146298"><p>Har dröjt lite med min rapport, men herregud vilken fin resa vi fick. Det var verkligen hur fint som helst, vilket område och vilka underbara berg. Från Krossbu så fick vi till underbara turer och möjlighet att sätta på skidorna redan från bilen.</p><p></p><p>Vädret hjälpte också, men jag tror att det går att få till fin åkning med lite mer mulet också. </p><p></p><p>Vill verkligen rikta ett stort till alla som tipsade om Jotunheimen. Det var helt fenomenalt.</p><p></p><p>Börjar du från Krossbu, så kan du sätta på dig skidorna redan vid bilen. Börjar du vid Geitsätre så kanske du får knalla några 100 meter med skidorna på ryggen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schubertan1997, post: 1319871, member: 146298"] Har dröjt lite med min rapport, men herregud vilken fin resa vi fick. Det var verkligen hur fint som helst, vilket område och vilka underbara berg. Från Krossbu så fick vi till underbara turer och möjlighet att sätta på skidorna redan från bilen. Vädret hjälpte också, men jag tror att det går att få till fin åkning med lite mer mulet också. Vill verkligen rikta ett stort till alla som tipsade om Jotunheimen. Det var helt fenomenalt. Börjar du från Krossbu, så kan du sätta på dig skidorna redan vid bilen. Börjar du vid Geitsätre så kanske du får knalla några 100 meter med skidorna på ryggen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vesterlandet i april
Tillbaka
Topp