Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
vet någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bo87" data-source="post: 89116" data-attributes="member: 32300"><p>jag tror de väger Ca 1250 gram per bindning. i jämförelse väger Salomon S912 Ti 990 gram. Men jag kan ge mig tusan på att lookbindningen håller 100 gånger bättre. Jag har för övrigt en rossignol T-Axial Freeride vilken precis som look har pivot-teknologi. De har aldrig tjuvutlöst även fast jag har dem på Din 80 och jag väger 68 kg. Då kan man ju jämföra igen med min polare som har S912 Ti och hans står på Din 110 och han väger mindre än mig. Båda hoppar som fan minst 70 dagar om året.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bo87, post: 89116, member: 32300"] jag tror de väger Ca 1250 gram per bindning. i jämförelse väger Salomon S912 Ti 990 gram. Men jag kan ge mig tusan på att lookbindningen håller 100 gånger bättre. Jag har för övrigt en rossignol T-Axial Freeride vilken precis som look har pivot-teknologi. De har aldrig tjuvutlöst även fast jag har dem på Din 80 och jag väger 68 kg. Då kan man ju jämföra igen med min polare som har S912 Ti och hans står på Din 110 och han väger mindre än mig. Båda hoppar som fan minst 70 dagar om året. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
vet någon?
Tillbaka
Topp