Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vet nån av nå bilder på skidor som är omlackade snyggt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimonIsTheShit" data-source="post: 103873" data-attributes="member: 32511"><p>yeah!!</p><p>jag har tejpat mina skis i orange byggtejp med rasta stripes ska lägga up nån bild vid min press dom va riktigt slacktade innan nu ser dom fina ut om man är ca 20 meter ifrån och kisar! </p><p>ne.... helt allvarligt tycker jag dom ser hel fina ut! kanske lite hippey,, menmen!! </p><p>finns massor med olika färger på byggtejp på tex ÖB billigt och bra,, man kan ju bytta färg om de skulle vara så att man råkade köra för hårda ironX.. </p><p>lycka till ute i skid stylar jungeln!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimonIsTheShit, post: 103873, member: 32511"] yeah!! jag har tejpat mina skis i orange byggtejp med rasta stripes ska lägga up nån bild vid min press dom va riktigt slacktade innan nu ser dom fina ut om man är ca 20 meter ifrån och kisar! ne.... helt allvarligt tycker jag dom ser hel fina ut! kanske lite hippey,, menmen!! finns massor med olika färger på byggtejp på tex ÖB billigt och bra,, man kan ju bytta färg om de skulle vara så att man råkade köra för hårda ironX.. lycka till ute i skid stylar jungeln!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vet nån av nå bilder på skidor som är omlackade snyggt?
Tillbaka
Topp